top of page
HANDELSBETINGELSER

GENERELT

Disse handelsbetingelser gælder for køb foretaget via Jerup Borgerforenings hjemmeside – herunder billetter til arrangementer og indmeldelse i foreningen.

BETALING

Betaling foregår via MobilePay og bankoverførsel. Alle priser er oplyst i danske kroner (DKK) og er inklusive moms, medmindre andet er angivet.

BILLETTER TIL ARRANGEMENTER

Når du køber billet til et arrangement, modtager du en ordrebekræftelse på mail. Din billet er gyldig ved fremvisning i fysisk eller digital form ved indgangen.

Billetter refunderes ikke, medmindre arrangementet aflyses. Ved aflysning refunderes billetprisen (ekskl. eventuelle gebyrer).

Se kommende arrangementer her: https://www.jerupby.dk/event-list

INDMELDELSE I JERUP BORGERFORENING

Ved betaling af kontingent bliver du medlem af Jerup Borgerforening for det gældende kalenderår. Kontingent refunderes ikke, men medlemskabet giver adgang til at deltage i generalforsamling samt mulighed for at støtte og påvirke det lokale fællesskab.

 

LEVERING

Billetter sendes digitalt til den mailadresse eller det telefonnummer, du opgiver ved køb. Medlemskab bekræftes typisk via kvittering og/eller registrering i medlemskartotek.

FORTRYDELSESRET

Der er ingen fortrydelsesret ved køb af billetter til arrangementer med fastsat dato, jf. Forbrugeraftaleloven.
Ved indmeldelse i foreningen frafalder fortrydelsesretten, når betalingen er gennemført, og medlemsfordelene er tilgængelige.

 

KONTAKT

Har du spørgsmål vedrørende dit køb eller medlemskab, er du altid velkommen til at kontakte os:

Jerup Borgerforening

Sindalvej 14B

9981 Jerup

Telefon: 28 11 92 87

Mail: jerupborgerforening@gmail.com

bottom of page