HANDELSBETINGELSER
GENERELT
Disse handelsbetingelser gælder for køb foretaget via Jerup Borgerforenings hjemmeside – herunder billetter til arrangementer og indmeldelse i foreningen.
BETALING
Betaling foregår via MobilePay og bankoverførsel. Alle priser er oplyst i danske kroner (DKK) og er inklusive moms, medmindre andet er angivet.
BILLETTER TIL ARRANGEMENTER
Når du køber billet til et arrangement, modtager du en ordrebekræftelse på mail. Din billet er gyldig ved fremvisning i fysisk eller digital form ved indgangen.
Billetter refunderes ikke, medmindre arrangementet aflyses. Ved aflysning refunderes billetprisen (ekskl. eventuelle gebyrer).
Se kommende arrangementer her: https://www.jerupby.dk/event-list
INDMELDELSE I JERUP BORGERFORENING
Ved betaling af kontingent bliver du medlem af Jerup Borgerforening for det gældende kalenderår. Kontingent refunderes ikke, men medlemskabet giver adgang til at deltage i generalforsamling samt mulighed for at støtte og påvirke det lokale fællesskab.
LEVERING
Billetter sendes digitalt til den mailadresse eller det telefonnummer, du opgiver ved køb. Medlemskab bekræftes typisk via kvittering og/eller registrering i medlemskartotek.
FORTRYDELSESRET
Der er ingen fortrydelsesret ved køb af billetter til arrangementer med fastsat dato, jf. Forbrugeraftaleloven.
Ved indmeldelse i foreningen frafalder fortrydelsesretten, når betalingen er gennemført, og medlemsfordelene er tilgængelige.
KONTAKT
Har du spørgsmål vedrørende dit køb eller medlemskab, er du altid velkommen til at kontakte os:
Jerup Borgerforening
Sindalvej 14B
9981 Jerup
Telefon: 28 11 92 87