top of page

Generalforsamling i Jerup Borgerforening

På ekstraordinær generalforsamling den 20. maj 2025 blev det vedtaget at ændre tidspunktet for den ordinære generalforsamling til udgangen af 4. kvartal. Derfor inviterer Jerup Borgerforening alle medlemmer til den årlige ordinære generalforsamling. Her får I mulighed for at få indflydelse på vigtige beslutninger, høre om foreningens arbejde det seneste år, stille spørgsmål og stille op til en plads i bestyrelsen og dens repræsentantskaber i diverse udvalg i kommunen! Tid og sted:

Tirsdag d. 4. november kl. 19.00 Jerup Præstegård, Skagensvej 435, 9981 Jerup, Danmark

Dagsorden

1. Valg af dirigent

2. Formandens årsberetning, v. Katrine Arp

3. Forelæggelse afregnskab for godkendelse, v. Janni Houmann

4. Oplæg om nye takter og aktiviteter i Jerup Landsbycenter, v. Mette Steen Larsen

5. Behandling af indkomne forslag

6. Valg til bestyrelsen

  • Katrine Arp genopstiller

  • Mette Steen Larsen genopstiller

  • Janni Houmann Christensen genopstiller

  • Marina Oscarsson genopstiller

  • Mette-Kirsten Nielsen genopstiller ikke

7. Valg af distriktrådsmedlem

  • Katrine Arp genopstiller

8. Valg af eventuel netværksrepræsentant til "Havet som Have"

9. Valg af revisor

  1. Eventuelt

Indsendelse af forslag Har du forslag, der skal behandles på generalforsamlingen? Send dem skriftligt til bestyrelsen senest 7 dage før generalforsamlingen. E-mail: jerupborgerforening@gmail.com Postadresse: Sindalvej 4C, 9981 Jerup Vi håber at se så mange som muligt til generalforsamlingen. Det er jeres mulighed for at få indflydelse på foreningens fremtid og dele jeres synspunkter med os og den kommende bestyrelsen. Med venlig hilsen, Jerup Borgerforening Katrine Arp jerupborgerforening@gmail.com +45 28 11 92 87

Kommentarer


bottom of page